Siuntimas

  • Užsakytas prekes išsiunčiame Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje per 1-3 darbo dienas, jei prekė yra sandėlyje. Prekes, kurių neturime sandėlyje ir gaminame pagal gautą užsakymą, išsiunčiame per 3-5 darbo dienas.
  • Pristatymo būdai ir kainos: paštomatai (Omniva, DPD, LP EXPRESS) – 3,00 Eur.
  • Perkant už 49 Eur ir daugiau Lietuvoje pristatymas paštomatais nemokamas.
  • Dėl siuntų į užsienį susisiekite el. paštu info@kvinzi.lt
  • Siuntimo trukmė ir terminai priklauso nuo pasirinkto paslaugų tiekėjo ir šventinio laikotarpio. Prekių Pardavėjas už užsitęsusius pristatymo terminus neatsako.                 SIUNTIMAS Į UŽSIENĮ
  • Į Jūsų nurodytą el. pašto adresą atsiųsime sąskaitą jau su apskaičiuotomis siuntimo išlaidomis;
  • Gavę apmokėjimą – išsiųsime Jūsų nurodytu adresu.
  • OMNIVA paštomatais Europoje siuntos keliauja 2-6 d.

Grąžinimas

www.kvinzi.lt įsigytos Prekės grąžinamos ir/ar keičiamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 ir 6.363 straipsniais, taip pat Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr.738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.

Norėdamas grąžinti kokybišką Prekę(-es), Pirkėjas apie tai Pardavėjui turi pranešti raštu el. paštu ir užpildyti gautą Prekės grąžinimo formą.

Pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekių pristatymo arba atsiėmimo dienos grąžinti Prekes, kurių prekinė išvaizda ir (ar) pakuotė yra nepažeista, prieš tai raštu informavęs Pardavėją.

Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Prekes, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, arba Prekės negali būti grąžintos kitais Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytais atvejais. Pirkėjas privalo užtikrinti, kad grąžinamų Prekių kokybė, pakuotė ir atitikimas saugumo ir higienos reikalavimams nepasikeistų.

Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas ar keičiamas Prekes, jei nustatoma, kad Prekės pažeistos, nuimtos ir/ arba pažeistos etiketės, nuplėšta apsauginė plėvelė, sugadinta pakuotė ir kt. ir/ arba Prekės buvo naudojamos.

Pasinaudojus Prekių grąžinimo teise, išlaidas už Prekių grąžinimą apmoka Pirkėjas.

Pardavėjas nėra atsakingas už Prekių kokybės pablogėjimą, jei Pirkėjas ar asmenys, kuriems Pirkėjas perdavė Prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios Prekės yra paprastai naudojamos, nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidė Prekių gabenimo, laikymo, naudojimo ir/ar sandėliavimo taisykles, taip pat, jeigu matomi Prekių įpakavimo ir kiti išoriniai defektai, raštu neaptarti Prekių perdavimo metu, ar Prekių kokybės pablogėjimas yra dėl Pirkėjo ar kitų asmenų, kuriems Pirkėjas perdavė Prekes, veiksmų.

Pinigai už grąžintas Prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą.

Reikia pagalbos? Reikalinga Prekės grąžinimo forma? Susisiekime:

Rašykite el. paštu info@kvinzi.lt

15% NUOLAIDA VISKAM

Prenumeruok mūsų naujienlaiškį ir gauk 15% nuolaidą visam krepšeliui*. (Nuolaidos nesisumuoja)

Pažadame - šlamšto nesiųsime. Informuosime apie naujus produktus, akcijas, ypatingus pasiūlymus.
Sužinoti daugiau Privatumo politika.